Comarch Mobile Sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:

  • bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
  • ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji sprzedaży oraz realizacji wizyt u klienta,
  • elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.
  • Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.

Comarch Mobile Sprzedaż



Comarch Mobile Sprzedaż

Usprawnienia podczas wystawiania dokumentów
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:

  • wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
  • dostęp do szczegółowych informacji o produktach, ich dostępności w magazynach firmy, obowiązujących rabatach,
  • dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
  • weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
  • automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji, limitów kredytowych czy kontroli marży,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień, faktur),
  • obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
  • windykację - rozliczanie należności i zobowiązań kontrahentów,
  • rejestrację reklamacji zakupionego przez klienta towaru oraz monitorowanie statusów realizacji reklamacji,
  • sprzedaż kompletów (zestawów kilku towarów),
  • analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
  • elastyczny wybór płatnika, odbiorcy oraz adresu dostawy podczas rejestracji transakcji,
  • możliwość ręcznego nadania upustu przez przedstawiciela podczas negocjacji z klientem,
  • określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów,
  • możliwość dodania załącznika na pozycji lub nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań klienta).

Monitorowanie


Pracownicy przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. dodanie dokumentu, rozliczenie płatności) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
  • przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów przedstawicieli handlowych. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich trasy przejazdów w aplikacji webowej Comarch Mobile Zarządzanie.

Comarch monitorowanie

systemy ERP od Comarch